دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

شنوائی خود را آنلاین تست کنید

نوجوانان قدرت شنوایی بهتری نسبت به دیگران دارند و این مورد با افزایش سن انسان تاحدودی کاهش می یابد. شایع است که افراد بالای 25 سال (بعضی منابع 30 سال) قادر به شنیدن صداهای بالای 15KHz نیستند. البته این مورد برای کسانی که زیاد با موسیقی سر و کار دارند تا حدودی متفاوت تر است و آنها شنوایی خود را سریعتر از دست می دهند.

سایت زیر به شما کمک می کند فرکانس های 8 تا 22 کیلو هرتز را گوش داده و شنوایی خود را تست کنید.

تست آنلاین شنوایی

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:54 http://sahelezendegi/blogsky.com

میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”
وقتی یه سنگو تودریا میندازی
فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه
وبرای همیشه محو میشه
ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره
وسعی می کنم مثل دریا باشم
فراموش کنم سن… که به دلم زدن
با اینکه سنگینی شونو برای همیشه روی سینه ام حس می کنم

خوشال میشم بیاین پیش ما

مبینا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:18 http://www.andalib1.mihanblog.com

سلام
ممنون که سر زدی.حتمآ از نصیحتات استفاده میکنم.و با اجازه لینکت میکنم
ظاهرا وقتی سنمو دیدی تعجب کردی.اره؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد