دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

تو ایران چند نفر هم نام دارید؟؟

در ایران بالای ۲ میلیون و ششصد هزار نفر اسمشون زهرا هست. این یعنی اینکه اگه جمعیت ایران رو ۷۰ میلیون نفر فرض کنیم، تقریبا از هر 27 نفر، یه نفر اسمشون زهرا هست جالبه که فراوانی فاطمه از زهرا بیشتر بود (بالای سه میلیون و هشتصد هزار نفر)

پایگاه خبری رهوابه گزارش خبرنگار «رهوا»؛برای اینکه اینو بدونید می تونید از ( اینجا ) به سایت ثبت احوال برید و با توجه به این قسمت جالب آماری دستتون میاد که چند نفر هم اسم شما در ایران وجود دارند.

وارد این لینک که شدید اسم خودتون رو وارد کنید و بعد اینتر بزنید. نتیجه ای که میاد اولا معنی اسمتون رو میگه و دوما اینکه چند نفر با اسم شما در ایران وجود دارند.

مثلا برای اسم "زهرا" این نتایج اومد: (عربی) 1- (در قدیم) روشن و درخشان؛ 2- (اَعلام) از لقبهای حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام(ص). + (فاطمه) که فراوانی این اسم 2.645.586 نفر هست. خیلی جالب است.

یعنی در ایران بالای ۲ میلیون و ششصد هزار نفر اسمشون زهرا هست. این یعنی اینکه اگه جمعیت ایران رو ۷۰ میلیون نفر فرض کنیم، تقریبا از هر 27 نفر، یه نفر اسمشون زهرا هست جالبه که فراوانی فاطمه از زهرا بیشتر بود (بالای سه میلیون و هشتصد هزار نفر)

یادتان باشد اون کیبردی که هست، اگه روی یه حرفش کلیک کنید، تمامی اسامی موجودی که با اون حرف شروع میشن رو براتون میاره، اگه اسمتون معنی داره و در آمار نیست رو هم میتونین از همینجا معنیش رو وارد کنید.

ضمنا طبق توضیحی که در سایت‌ داده شده فراموش نکنید که برای جستجو از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کرده و صفحه کلید را در حالت انگلیسی قرار دهید.موفق باشید

آب پنیر را دور نیندازید

چند ماسک طبیعی برای زیبایی

آب پنیر را دور نریزید!آیا می‌دانید که آب پنیر، ضدعفونی‌کننده و پاک‌کننده است و جایگاه خاصی در ساخت لوازم ‌آرایشی طبیعی دارد؟

آب پنیر، پاک‌کننده‌ ی صورت
مواد لازم:
آرد جو دوسر ۴ قاشق سوپخوری سرصاف
آب پنیر ۱ پیمانه (۲۵۰ سی‌سی)
روغن آواکادو ۱ قاشق سوپخوری
بادام آسیاب‌کرده ۱ قاشق سوپخوری
روش تهیه:
آرد جودوسر را، با آب پنیر خوب مخلوط کنید و روغن آواکادو را به آن بیفزائید و خوب مخلوط نمائید. سپس بادام آسیاب‌کرده را اضافه کنید، آن را در ظرفی سربسته نگه دارید و موقع استفاده، کمی از آن را کف دست بریزید و به صورت و گردن بمالید و به مدت ۵ دقیقه، به صورت چرخشی مالش دهید و سپس بشوئید.

زیبائی ناخن با مخلوط پیشنهادی
اگر ناخن‌های شما، به تازگی کدر و شکننده شده‌ است، مواد زیر را مخلوط کنید و ناخن‌های خود را در آن قرار دهید!مواد لازم:
آب آناناس تازه ۴ قاشق سوپخوری پر
سرکه‌ ی انگور ۱ قاشق چایخوری
زرده‌ ی تخم مرغ ۱ عدد
روش تهیه:
آب آناناس، سرکه انگور و زرده‌ ی تخم مرغ را خوب مخلوط کنید. بعد ناخن‌ها را به مدت نیم ساعت در‌ آن فرو ببرید و دقیقه‌ ای دو بار این کار را تکرار کنید تا نتیجه‌ ی درخشان آن را پس از ۱ ماه ببینید.

ماسک شاداب‌ کننده‌ی فوری
مواد لازم:
نشاسته‌ ی گندم ۲ قاشق سوپخوری
شیر سرد ۲ قاشق سوپخوری
روش تهیه:
نشاسته و شیر سرد را با یکدیگر مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا خمیری یکدست به دست آید. این خمیر، بسیار سریع‌تر از ماسک‌های دیگر خشک می‌شود و خیلی اثرگذار است. آن را بلافاصله پس از تهیه کردن، به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت (بجز دور چشم‌ها) قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید. این ماسک، در طی همین مدت کوتاه، باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد.

ماسک فوری کاهنده‌ی پف صورت
مواد لازم:
بابونه ۱ قاشق سوپخوری سرصاف
سفیده‌ ی تخم مرغ ۱ عدد
 تهیه:
بابونه را با سفیده‌ ی تخم مرغ، خوب مخلوط کنید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه، روی تمام صورت (بجز (پلک‌ها) قرار دهید. در طول این مدت بهتر است دراز بکشید و صورت خود را جمع و چروک نکنید. سپس با آب ملایم بشوئید. این ماسک علاوه بر شادابی و روشن کردن صورت، باعث کاهش پف چشم، خصوصاً پف‌ کردگی زیر چشم می‌شود.
 


با سپاس از دکتر نگار بهروز

چطوری بفهمیم دختری به ما علاقه دارد؟

آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند... شـنیدن جواب رد از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلا" مسئله خوشایندی نمی باشد. هیچ چیـز بـه انـدازه اینکه زن رویاهایتان تقاضای ازدواج شمـا را نـپـذیـرد، برای انان گـران تـمـام نـمی شود. پـیـش خـود تـصـور میکردید که او به شما علاقه مند است ولی ............ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

www.Pichak.net95.gif (396×72)

www.Pichak.net3.gif (42×132)      www.Pichak.net74.gif (394×197)  www.Pichak.net3.gif (42×132)

www.Pichak.net95.gif (396×72)

۳رفتار زنان که مردها بدشون میاد

 

3رفتار زنان که مردان را اذیت می کند اما در واقع نعمت هستند!!دکترای رواشناسی و مشاوره می‌گوید : معمولاً مردان از 3 رفتار زنان گله‌مند هستند؛ اما نمی‌دانند که رفتارها نعمتی است از طرف خداوند که باعث منفعت و پیشرفت آنها می‌شود.

 

 

1-پرحرفی

 

برخی از مردان از پرحرف بودن زنان گله مند هستند. اگر مرد بداند که پرحرفی زنان بسیار مفید است و این رفتار نعمتی از جانب خداوند است که به زنان داده تا بتوانند از این طریق روابطی عاطفی با همسرشان ایجاد کنند. اگر زنان مانند مردان کم حرف باشند، همه دنیا و عالم منزوی می‌شوند و رابطه صمیمی و خوبی وجود ندارد. پرحرفی زنان باعث می‌شود که فرزند آنها تکلم یاد بگیرد. از زمانیکه مادر باردار است تا زمانیکه به دنیا می‌آید با فرزندش حرف می‌زند و در رفتار و تکلم فرزند تاثیر بسزایی دارد.

 

 

2-خرید کردن و حس تنوع طلبی

 

برخی از مردان زنان را به خریدن اشیاء تزیینی و متنوع و هزینه کردن بی مورد متهم می‌کنند؛ اما نمی‌دانند که اگر این خصوصیات در زنان وجود نداشت، تنوع غذا، جذابیت‌های محیطی که خود یک نعمت محسوب می‌شود، نبود و مردان از آن بی‌بهره بودند.

 

اگر زندگی فقط براساس ذائقه مردان بود، همه افراد مانند انسانهای اولیه در غار زندگی می‌کردند. این رفتار زنان باعث می‌شود تا تنوع در دنیای پیرامون مردان ایجاد شود و از آن لذت ببرند. زمانی‌که مرد توجه‌ای به این زیبایی‌ها و تنوع نکند، به نظرش افراط می‌آید وهمیشه از این بابت شاکی است که زن هزینه بی‌مورد می‌کند و با این کار همسرش مخالف است. زنان باید سلیقه مردان را هم در این مورد به کار گیرند تا احساس نارضایتی نکنند.

 

 

3- چشم هم چشمی

 

چشم و هم چشمی زنان یکی دیگر از رفتارهایی است که موجب آزار مردان می‌شود؛ اما مردان باید بدانند که اگر این خصوصیات نباشد البته نه در حد افراط، رقابت ایجاد نمی‌شود و هیچ انگیزه و پیشرفتی در زندگی آنها صورت نمی گیرد.

 رفتار زنان که مردان را اذیت می کند ؟

رفتار زنان که مردان را اذیت می کند