دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

بــرو ولی یادت باشــــه این رســـــم عاشقـــــی نبود

بـــرو ولــی اینـــو بدون ســهم من از تو این نبـــــود

 برو ولـــــــی یادت نره چشــــــــــــام هنوز به راهــــته

دلــــو شکــــستی نازنین ، امـــــــــا دلم به یادته

 ! یادت میاد اون همـــــه حــــــرفای قشـــــنگ

تو رفــــــتی و من موندم و یه دل دیوونه و تـــــنگ

                         

                          د لی دارم که از تنگی در او جز غم نمی گنجد

غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمی گنجد

ناله را هرچند که می خواهم که پنهان بر کشم

سینه می گوید که من درد آمدم فریاد کن

هوای خیال تو

پرواز در هوای خیال تو دیدنی ست

حرفی بزن که موج صدایت شنیدنی ست

شعر زلال جوشش احساس های من

از موج دلنشین کلام تو چیدنی ست

یک قطره عشق کنج دلم را گرفته است

این قطره هم به شوق نگاهت چکیدنی ست

خم شد- شکست پشت دل نازکم  ولی

بار غمت ـ عزیز تر از جان ـ کشیدنی ست

من در فضای خلوت تو خیمه می زنم

طعم صدای خلوت پاکت چشیدنی ست

تا اوج ، راهی ام  به تماشای من بیا

با بالهای عشق تو پرواز دیدنی ست

خدا نگهدارت

 برو عشق من خدا نگه دار

 

خبر به دورترین نقطه جهان برسد


نخواست او به من خسته بی گمان برسد


شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت


«کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد »


چه می کنی که اگر او را خواستی یک عمر


به راحتی کسی از راه ناگهان برسد


رها کند برود از دلت جدا باشد


به آنکه دوست تراش داشته!!! به آن برسد


رها کنی بروند تا دو پرنده شوند


خبر به دورترین نقطه جهان برسد


گلایه ای نکنی و بغض خویش را بخوری


که هق هق تو مبادا به گوششان برسد


خدا کند که نه ...!! نفرین نمی کنم که مبادا


به او که عاشق او بودم زیان برسد


خدا کند که فقط این عشق از سرم برود


خدا کند که فقط آن زمان برسد...!!!

من خود خواهم

من تنها نیستم,اشکهایم را دارم,اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاریست

من تنها نیستم,لحظه ها را دارم,لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه

 می میرند تا حجم فاصله جدای ما را کم رنگ تر کنند

من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود

چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم

امید وارم که منتظرم بمانی چون من به عشق تو تکیه کرده ام

پس تکیه گاه من باش و اجازه نده دیگری جای مرا بگیرد

هر گاه که به تو فکر می کنم به زندگی امیدوار می شوم

اگر بزرگترین خود خواهی انسانها عشق باشد پس بدان

که من خود خواه ترین انسانم وفقط تو را برای خودم می خواهم

هیچ وقت فکر نکن که لحضه ای تو را فراموش کرده ام

پس هیشه به عشق من ایمان داشته باش، بهترین گل دنیا

چشم به راهم تا آرامش را به قلبم هدیه کنی ای مهربان من

وای که چقدر این دل عاشق بلاست   میون دل با من همیشه دعـواست

به دل می گم غمو توخونت راه نده  می گه جونم مهمون حبیب خداست

چی می شه گفت به این دل دیوونه  هرچی می گم باز می گیره بهـونه

کاشکی دلـم غصه پنهون نداشت    خونـه غـم حیـاط و ایـوون نداشت

پرمی کشید خنده رو لبهای مــن    ابـر چشام یه قطره بارون نداشت

چی می شه گفت به این دل دیوونه   هرچی می گم بازمی گیره بهـونه

دل خوابـه و چشمـای مـن  بیـداره    از نـالــه هـای مـن خبــر نــداره

می ترسـم این خونـه خراب عاشق    دسـت گلـی بـه آب بـده دوبــاره

چی می شه گفت به این دل دیوونه   هرچی می گم بازمی گیره بهـونه