دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

چرا؟؟؟؟؟

چرا ما انسانها باید چیزی را از دست بدیم تا قدرشو بدانیم

تا زمانیکه سالم هستیم انگار نه انگار ولی وقتی بیمار میشیم حسرت روزهای را میخوریم که سالم بودیم

تا در کنار هم هستیم قدر همو نمیدانیم ولی وقتی از دست میدیم آنوقته که جای خالی اون ادمو داغون میکنه مگه نه؟؟؟؟؟

داغونم

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

امروز چند روزه در بستر بیماریم نمیدانم من سرما خوردم یا سرما منو خورده برای اولین بار تو عمرم اینطوری بیمار میشم علنی مرگ را تجربه کردم

مرگ عاشق


دیدی آخر من را لمس کردی ؟ ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد



لایق ندانستی

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

خداحافظ


سرم به سنگ خورد اما خون نیامد

همیشه بهم میگفتن مواظب باش سرت به سنگ نخوره

 

... فکر میکردم اگه سر به سنگ


بخوره خون میاد... زخمشو بخیه میکنن ...

 

چند مدت بعد خوب میشه ..



اونروز از خواب که بیدار شدم شوق تو رو داشتم ...

 

به سمتت دویدم ...در انتظار یه آغوش



گرم بودم مثل همیشه ...



رسیدم بهت ... کشیدی کنار .. پام پشت پات گیر کرد ...

 

خوردم زمین ... سرم خورد به سنگ...



تو به من پشت پا زدی .... ساده ...



رفتم جلوی آینه .. سرم نشکسته بود .. خون نمی اومد..

 

اما احساس کردم حالم



بده ... خونریزی داخلی بود ...



بردنم بیمارستان ...بستری شدم ..

 دکتر نگاهی بهم کرد و گفت :چند سالته ؟



-(راستی من چند سالم بود؟؟ ) نمیدونم



دست گذاشت رو قلبم ....



-شکسته ...خونریزی کرده .. حال دلت خرابه ...

 

 مراقبش نبودی ... پیش کی جاش گذاشته


بودی؟



بغض کردم ... مات و مبهوت نگاش کردم ..



- نمیدونم .... چرا میدونم



دکتر آهی کشید و ادامه داد



- خودتو یادت هست؟



سرمو بالا آوردم ... تو چشاش زل زدم ...



- من خودمم .... همون آدم ... من بردم ...

من عشقمو ثابت کردم ...من هنوزم عا...



(گریه امونم نداد )



- هیچی نگو ... دلت داد میزنه ...

 دلت خیلی حرف داره ... اما خدا بهت رحم کرد



- خدا؟؟؟؟ خدا مال هر دومون بود ....

 

 خدا خودش گفت که ... خدا منو یادش رفت ...



-زخم دلت درمون نداره ...زمان میخواد ..

 اما خیلی طول میکشه ..فقط یه مرهمه اونم



صبوری و توکل به همون که تو رو یادش رفته ...

 

خاطراتتو مرور نکن داغون میشی ...



گوش کن . بیرون داره بارون میاد ..

.پاشو زیر بارون راه برو ... سبک میشی ...



دکتر رفت و منو با یه بغض خیس تنها گذاشت ...

دکتر خبر نداشت بی تو نمیشه راه رفت ...




دکتر نفهمید بارون هم خاطرست ...




دکتر خبر نداشت من اصلا دلی نداشتم ..



دکتر ندونست من دلمو جا گذاشته بودم ...



دکتر فقط یه دکتر بود ....


2

نمی دونم از کــجا شروع کنم قصه تلخ ســـــادگیمـــو

نمی دونم چرا قسمت می کنم روزای خوب زندگیمو

چــــــرا تو اول قصه همه دوســـــــــم مــــــــــــی دارن

وسط قــــــــــصه می شه سر به سر من مـــی ذارن

تا می خواد قـــــصه تموم شه همه تنهام مــی ذارن

مــــــی تونم مثل همه دورنگ بـــــاشم دل نــــبازم

مــــــی تونم مثل همه یه عـــــشق بادی بــــسازم

تا با یک نـــــیش زبــــــون بترکه و خراب بـــــــــــشه

تا بـــــــیان جمعش کنن حباب دل ســــــــراب بشه

مــــــی تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی

مـــــــی تونم درست کنم تـــــــرس دل و دلواپسی

مــــــــی تونم دروغ بگم تا خودمو شــــــــیرین کنم

مــــــــی تونم پشت دلا قایم بشم کــــــــمین کنم

ولی با این همه حــــــــرفا باز مـــــــــــنم مثل اونام

یه دروغگو مـــــــی شم همیشه ورد زبــــــــــــــونا

یه نفر پیدا بـــــــشه به مـــــــــن بگه چیکار کــــنم

با چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم ؟؟؟؟

من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره ؟؟؟

توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره .........؟؟؟

بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن +16

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شهیدی که عکس یک زن بر بدنش خالکوبی شده بود!


پنهان کاری‌های او شک بعضی‌ها را برانگیخته بود...


پنهان کاری‌های او شک بعضی‌ها را برانگیخته بود. جزو غواص‌هایی بود که باید به عنوان اولین نیروهای خط شکن وارد خاک دشمن می‌شد. هر بار که می‌خواست لباسش را عوض کند می‌رفت یک گوشه، دور از چشم همه این کار را انجام می‌داد. روحیه ی اجتماعی چندانی نداشت. ترجیح می‌داد بیشتر خودش باشد و خودش.

من هم دیگر داشتم نسبت به او مشکوک شدم. بچه‌ها برای عملیات خیلی زحمت کشیده بودند. هر چه تاکتیک مربوط به مخفی نگه داشتن اسرار نظامی بود را، پیاده کرده بودند. همه ی امور با رعایت اصل (اختفا و استتار) پیگری می‌شد، حتی اغلب سنگرها و مواضع ادوات را با شا‌خه‌های نخل پوشانده بودیم. با رعایت همه این اصول حالا در آخرین روزهای منتهی به عملیات، کسی وارد جمع ما شده بود که مهارت بالایی در غواصی داشت، منزوی بود و حتی موقع تعویض لباس، جمع را ترک می‌کرد و به نقطه‌ای دور و خلوت می‌رفت.

بعضی از دوستان، تصمیم گرفته بودند از خودش در این‌باره سوال کنند و یا در صورت لزوم او را مورد بازرسی قرار دهند تا نکند خدای ناکرده، فرستنده‌ای را زیر لباس خود پنهان کرده باشد.

آن فرد هم بی شک آدم ساده و کم هوشی نبود، متوجه نگاه‌های پرسش گر بچه‌ها شده بود. یک شب موقع دعای توسل، صدای ناله‌های آن برادر به قدری بلند بود که باعث قطع مراسم شد. او از خود بی خود شده بود و حرف‌هایی را با صدای بلند به خود خطاب می‌کرد. می‌گفت:‌

«ای خدا! من که مثل این‌ها نیستم. این‌ها معصوم اند، ولی تو خودت مرا بهتر می شناسی... من چه خاکی را سرم کنم؟ ای خدا!»

سعی کردم به هر روشی که مقدور است او را ساکت کنم. حالش که رو به راه شد در حالی که اشک هنوز گوشه ی چشمش را زینت داده بود، گفت:

«شما مرا نمی‌شناسید. من آدم بدی هستم. خیلی گناه کردم، حالا دارد عملیات می‌شود. من از شما خجالت می‌کشم، از معنویت و پاکی شما شرمنده می‌شوم...»

گفتم: «برادر تو هر که بوده‌ای دیگر تمام شد. حالا سرباز اسلام هستی. تو بنده ی خدایی. او توبه همه را می‌پذیرد...»

نگاهش را به زمین دوخت. گویا شرم داشت که در چشم ما نگاه کند. گفت:

«بچه‌ها شما همه‌اش آرزو می‌کنید شهید شوید، ولی من نمی‌توانم چنین آرزویی کنم.»

تعجب ما بیشتر شد. پرسیدم:

«برای چه؟ در شهادت به روی همه باز است. فقط باید از ته دل آرزو کرد.»

او تعجب ما را که دید، گوشه‌ ی پیراهنش را بالا زد. از آن چه که دیدیم یکه خوردیم. تصویر یک زن روی تن او خالکوبی شده بود. مانده بودیم چه بگوییم که خودش گفت:

«من تا همین چند ماه پیش همه‌ش دنبال همین چیزها بودم. من از خدا فاصله داشتم. حالا از کارهای خود شرمنده‌ام. من شهادت را خیلی دوست دارم، اما همه‌ش نگران ام که اگر شهید شوم، مردم با دیدن پیکر من چه بسا همه ی شهدا را زیر سوال ببرند. بگویند این‌ها که از ما بدتر بودند...»

بغضش ترکید و زد زیرگریه. واقعاً از ته دل می‌سوخت و اشک می‌ریخت. دستی به شانه‌اش گذاشتم و گفتم:‌

«برادر مهم این است که نظر خدا را جلب نماییم همین و بس.»

سرش را بالا گرفت و در چشم تک‌تک ما خیره شد. آهی کشید و گفت:

«بچه‌ها! شما دل پاکی دارید، التماس‌تان می‌کنم از خدا بخواهید جنازه‌ ای از من باقی نماند. من از شهدا خجالت می‌کشم... .»

آن شب گذشت. حرف‌های او دل ما را آتش زده بود.حالا ما به حال او غبطه می‌خوردیم. دل با صفایی داشت. یقین پیدا کرده بودیم که او نیز گلچین خواهد شد. خدا بهترین سلیقه را دارد.

شب عملیات یکی از نخستین شهدای ما همان برادر دل سوخته بود. گلوله ی خمپاره مستقیم به پیکرش اصابت کرد. او برای همیشه مهمان اروند ماند.

با این تست شخصیت واقعی خودتان را بشناسید

به یاد یکی از دوستام این مطلب را میذارم چون قراره بیاد و بخونه ولی اگه شما هم دوست دارید بخونید به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ادامه مطلب ...

باورهای نادرست زنان درباره رابطه جنسی

 
خانم ها! راست بگویید: وقتی زندگی زناشویی شما کمی یکنواخت و ملال آور می شود ، به هر وسیله ای متوسل نمی شوید تا همسرتان را به جنب و جوش بیشتر وادارید؟! در اینجا به چند مورد از اشتباهات خانم ها، در رابطه با زناشویی اشاره می کنیم.

عرش نیوز:1- یک زن نباید هیچ وقت آغاز کننده رابطه جنسی باشد!
قرن بیست و یکم است و مردها هنوز نگران نحوه رابطه جنسی با همسرانشان هستند . آنها می ترسند که از طرف زنان به سلطه گری متهم شوند . بنابراین خیلی با احتیاط رفتار می کنند . زنان پندارهای قدیمی را باید کنار بنهند و به صورت فعال با همسرانشان در رابطه زناشویی شرکت کنند . چه کسی گفته است که زنان میل جنسی کمتری دارند ؟
2- زنان نگران این هستند که حین یک عمل جنسی در نظر همسرانشان چطور به نظر می آیند !
شما نگران این نباشید که در حین عمل جنسی ، اگر فلان کار را بکنید ، همسرتان درباره شما چه فکری می کند ! بلکه در عوض به فکر این باشید که بیشترین لذت را ببرید و به اوج برسید . در این صورت حتما همسر خود را هم کاملا ارضا خواهید کرد . روی عمل زناشویی تمرکز کنید و از اول بخود وعده یک عشق بازی کامیاب را بدهید.
3- رابطه جنسی برای مردها یک امر گهگاهی و زود گذر است!
زنان این اشتباه را نکنند . برای بیشتر مردان رابطه جنسی بسیار مهم است . آن را کوچک نشمارید . تحقیقات نشان می دهند که بهترین و شیرین ترین رابطه زناشویی را زوج های قانونی دارند . همین تحقیقات نامناسب بودن و عدم رضایتمندی رابطه زناشویی زود گذر را تایید می کنند .
هیچگاه فکر نکنید که مردها از عواطف عشقی کمتری برخوردارند . این دو اشتباه بزرگ را از ذهن خود بزدایید . اول : زنان میل جنسی کمتری دارند. دوم : مردان زیاد عاطفی نیستند.
4- مرد ها همیشه برای عمل جنسی آمادگی دارند !
این فکر ممکن است برای یک جوان زیر بیست سال درست باشد ، ولی درباره مردها صحت ندارد. گرفتاریهای شغلی و مشکلات گوناگون روزمره همه و بویژه مردها را خسته و فرسوده می کند و از نیروی آنها می کاهد.در نتیجه ممکن است بی حوصله و بی رمق بنظر برسند ، بنابراین فکر نکنید که اگر الان نشد ، وقت هست ! سعی کنید هر وقت طرفین علاقمند بودید ، این رابطه را برقرار کنید و به بعد موکول نسازید.
در واقع ، زن ها می پندارند که خودشان همسرانشان را دوست دارند ولی هر وقت و همیشه مایل به برقراری رابطه زناشویی نیستند ، اما وقتی مردی در برابر تمایل همسرش اظهار بی میلی می کند ، می گوید : او مرا دوست ندارد ! این پندار صحیح نیست.
5-مردها هیچ کمک و راهنمایی ، لازم ندارند !
زنان باید با همسرانشان درباره چیزهای خوشایند و ناخوشایند شان، در حین رابطه جنسی ، گفتگو کنند . اگر زنی نخواهد و مشارکت نکند ، شوهر وی به تنهایی نمی تواند به او رضایت جنسی ببخشد . با آنکه خوشبختانه مردها بسیار علاقمند هستند که همسرانشان از رابطه جنسی با آنها لذت ببرند و ارضا بشوند ، ولی با این حال خود زنان در رسیدن به اوج لذت جنسی ، سهم بسیاری دارند و باید همسرانشان را ، راهنمایی و مطلع بکنند .
6- وقتی مرد روش تازه ای پیشنهاد کرد با او ترشرویی کنید !
وقتی زن و شوهر مدتی با هم هستند ، طبیعی است که دلشان تنوع و تغییر بخواهد . بنابراین اگر مردی به همسر خود چیزهای جدیدی پیشنهاد کرد ، پاداش او نباید ناراحتی و اخم باشد ! تقاضای مرد به معنای این نیست که دیگر از شما سیر شده است ! شما با همدلی و دوستی پیشنهاد او را بررسی کنید . خواهید دید که هر چه شوهر شما نیاز دارد ، در وجود شما پیدا خواهد کرد . گاهی اگر با تقاضایی نمی توانید موافقت کنید ، با مهربانی و صمیمیت دلیلش را برای او توضیح دهید و یا از او بخواهید که به شما فرصت بیشتری دهد./بیتوته

چه خوراکی هایی شکم مان را صاف می کند؟


تحقیقات نشان داده شکلات تلخی که حاوی70 درصد کاکائو یا بیشتر باشد سرشار از فلاونوئیدهای شکم صاف‌کن است که چربی‌سوزی را افزایش داده و شکم را صاف می‌کند.
آیا می‌دانید کدام غذاها شکم‌تان را صاف و کدام‌ها شکم‌تان را برجسته‌تر می‌کند؟

همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفس گیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد!
 
شاید مشکل رژیم غذایی‌تان است که تمام زحمات ورزشی‌تان را به باد می‌دهد؟! غذاهایی که می‌خوریم، تاثیر بسیار پررنگی بر ظاهر ما می‌گذارند؛ رژیم گرفتن بدون اطلاع از کالری، سدیم و چربی پنهانی که در هر کدام از آنها ممکن است وجود داشته باشد، مثل پرتاب کردن تیر در تاریکی است اما در ادامه خبرهای خوبی برای‌تان داریم؛ خوردن بعضی غذاهای خاص می‌تواند به صاف شدن شکم شما کمک کند اما آیا شما می‌دانید کدام غذاها شکم‌تان را صاف می‌کنند و کدام‌ها شکم‌تان را برجسته‌تر می‌کند؟ در این مطلب با هر 2 نوع این غذاها آشنا خواهید شد.
 
ماست پروبیوتیک:


این صبحانه حاوی باکتری‌هایی است که به کنترل باکتری‌های داخل شکم کمک می‌کند، سیستم گوارش‌تان را منظم نگه داشته و مانع از چاقی شکم می‌شود.
 
زیتون:


یکی از اساسی‌ترین جزئیات رژیم مدیترانه‌ای، زیتون است که به کنترل انسولین و قند خون کمک می‌کند و هر دوی این عوامل در صاف شدن شکم نقش اساسی دارند. این خوراکی حاوی چربی غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای است که به کاهش کلسترول کمک می‌کند. و احتمال بروز حمله‌های قلبی را کاهش می‌دهند.
 
توت‌فرنگی:

خوردن توت‌فرنگی می‌تواند به کاهش چربی شکمی کمک کند. همچنین جهش‌های انسولین را که ممکن است باعث بالا رفتن وزن شود، کاهش می‌دهد.
 
شکلات تلخ:


تحقیقات نشان داده شکلات تلخی که حاوی07درصد کاکائو یا بیشتر باشد سرشار از فلاونوئیدهای شکم صاف‌کن است که چربی‌سوزی را افزایش داده و شکم را صاف می‌کند.
 
بادام‌زمینی:

بادام‌زمینی فرآوری شده چربی غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای نیست؛ اما این نوع چربی در محصول فرآوری نشده‌اش وجود دارد که باعث لاغر شدن شکم می‌شود.
 
سس گواکومولی:


سس گواکومولی مخلوطی است از آووکادو، گوجه‌فرنگی، فلفل قرمز و ادویه‌های دیگر. آووکادوی موجود در سس دیپ گواکومولی سرشار از چربی‌های خوب است.

میوه حاوی ویتامین C :

ویتامین C به فرایند تولید سریع‌تر چربی در بدن کمک می‌کند همچنین تولید اسیدآمینه‌هایی که مسئول سرعت بخشیدن به چربی‌سوزی در بدن هستند، تحریک می‌کند. ویتامین C، به خصوص اگر حین ورزش استفاده شود به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند. سه‌چهارم لیوان آب پرتقال یا نصف فنجان فلفل قرمز تمام ویتامین C مورد نیاز روزانه بدن را تامین می‌کند و بروکلی و سیب‌زمینی شیرین هم حاوی مواد ضد‌چربی بسیار زیادی هستند.

سس پستو:

این سس برای صاف کردن شکم به کار می‌رود، دانه‌های درخت کاج و روغن زیتون هر دو سرشار از اسیدهای چرب غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای است که التهاب بدن را کاهش داده و با چربی شکم مبارزه می‌کند. هر دوی این مواد در سس پستو وجود دارد.

گردو:

گردو و در کل تمام مغزها، بهترین منابع چربی‌های سالم هستند. اگر در اندازه‌های معقول مصرف شوند، خواص بیشماری دارند.

همچنین برای جلوگیری از چاقی شکمی باید از این خوراکی ها پرهیز کنید:

چربی ترانس:

چربی‌های ترانس معمولا ماندگاری زیادی در دمای معمولی اتاق دارند و برای تولیدکنندگان صنایع غذایی جذاب هستند چراکه ماندگاری‌شان در قفسه فروشگاه طولانی خواهد بود. این محصولات پیامدهای منفی زیادی برای بدن دارند؛ از افزایش التهاب گرفته تا افزایش کلسترول بد!
 
پنیر:

چربی‌های اشباع موجود در این محصول لبنی باعث چاق شدن شکم می‌شود، در کل، چربی‌های اشباع، مثل چربی موجود در پنیر، از سلامت کمتری برخوردار است و می‌تواند باعث افزایش کلسترول و ریسک بیماری قلبی شود.
 
سس سلسا:

سدیم موجود در نمک سس سالسا باعث نفخ و ورم می‌شود. به جای نمک بهتر است از جایگزین‌های دیگری برای طعم‌دهندگی به سس سالسای خود استفاده کنید.
 
بستنی‌ها:


با اینکه بافت خنک بستنی سبک به نظر می‌رسد، بسیاری از بستنی‌ها با شربت ذرت پر از فروکتوز، شکر و رنگ‌های مصنوعی خوراکی تهیه می‌شوند؛ می‌توانید جای بستنی از انگور یا آلبالوی یخ‌زده لذت ببرید؛ این خوراکی‌ها به اندازه بستنی حس تازگی به شما خواهند داد و قند خون‌تان را هم بالا نمی‌برند!

آب انگور:


درست است که آب انگور دارای فواید ضد پیری است، اما متاسفانه تاثیری بر لاغری شکم ندارد. آب انگور حاوی فروکتوز زیادی است که توانایی کالری‌سوزی بدن را کاهش می‌دهد؛ پس تصور لاغر شدن با نوشیدن آب انگور کاملا اشتباه است!

منبع: جام نیوز

تذکر

عن اصبغ بن نباته قَالَ قَالَ: امیرالمؤ منین علیه السلام : قَالَ الله عز و جل لموسى علیه السلام :

یا موسى احفظ وصیتى لک باربعة اشیاء:
اولهن : ما دُمت لاترى ذنوبک مغفورة فلا تشغل بعیوب غیرک .
الثانیة : ما دمت لاترى کنوزى قد نفدت فلا تغتم بسبب رزقک .
الثالثة : ما دمت لاترى زوال ملکى فلا ترج احدا غیرى .
الرابعة : ما دمت لاترى الشیطان میتا فلا تاءمن مکره .


اصبغ بن نباته از امیرالمؤ منین علیه السلام روایت کرده که فرمود:
خداوند به موسى علیه السلام فرمود: موسى ! سفارش مرا در مورد چهار چیز به خاطر بسپار:
اول : تا ندیدى گناهت آمرزیده است به عیوب دیگران مپرداز.
دوم : تا ندیدى گنجهاى من ته کشیده غم روزى مخور.
سوم : تا ندیدى ملک و سلطنت من زوال یافته به غیر من امیدوار مباش .
چهارم : تا ندیدى شیطان مرده است از مکر او ایمن مباش .