دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

دوست مجازی من

KE6 (6).gif

اسمش را میگذاریم دوست مجازی.....اما آنسو

یک آدم حقیقی نشسته که خصوصیاتش را نمیتواند مخفی کند ؛وقتی
دلتنگی ها وآشفتگی هایش را مینویسد..
..وقت میگذارد برایم ؛ وقت میگذارم برایش....نگرانش میشوم دلتنگش
میشوم!وقتی درصحبت هایم به عنوان دوست یاد میشود ؛مطمئن
میشوم حقیقی است...!هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم را نشنیده باشیــــم
من برایش سلامتی وشادکامی ارزو دارم هرکجا که باشد..
پس دوست من در دنیای مجازی دوستــــــــــــت دارم.

‏اسمش را میگذاریم دوست مجازی.....اما آنسو
یک آدم حقیقی نشسته که خصوصیاتش را نمیتواند مخفی کند ؛وقتی
دلتنگی ها وآشفتگی هایش را مینویسد..
..وقت میگذارد برایم ؛ وقت میگذارم برایش....نگرانش میشوم دلتنگش
میشوم!وقتی درصحبت هایم به عنوان دوست یاد میشود ؛مطمئن
میشوم حقیقی است...!هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم را نشنیده باشیــــم
من برایش سلامتی وشادکامی ارزو دارم هرکجا که باشد..
پس دوست من در دنیای مجازی دوستــــــــــــت دارم.‏
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد