دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

خوش به حالش


پسر : سلام عزیزم، چطوری؟
دختر : سلام گلم، خیلی بد ..

پسر : چرا؟ چی شده؟
دختر : باید جدا بشیم

پسر : چـــــــــرا ؟ 
دختر: یه خانواده ای من رو پسندیدن واسه پسرشون.
خانواده منم راضین ..

الانم باید ازت تشکر کنم بخاطر همه چیز و باید برم خونه
چون مادر پسره اومده میخواد من رو ببینه...

پسر : اشکات رو پاک کن...تا بهتر جلو چشم بیای...
چون مادرم نمیخواد عروسش رو غمگین ببینه... !!

‏پسر : سلام عزیزم، چطوری؟
 دختر : سلام گلم، خیلی بد ..

پسر : چرا؟ چی شده؟
 دختر : باید جدا بشیم 

پسر : چـــــــــرا ؟ 
 دختر: یه خانواده ای من رو پسندیدن واسه پسرشون.
خانواده منم راضین ..

الانم باید ازت تشکر کنم بخاطر همه چیز و باید برم خونه
 چون مادر پسره اومده میخواد من رو ببینه...

پسر : اشکات رو پاک کن...تا بهتر جلو چشم بیای...
چون مادرم نمیخواد عروسش رو غمگین ببینه... !!‏
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد