دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

عکس عجیب ترین بچه های ۲۰۱۲

هرساله کودکان زیادی متولد می شوند که برخی از آن ها دارای نارسایی های مختلف هستند. این نارسایی ها می توانند از نبود برخی اعضای بدن تا بسیاری مشکلات دیگر باشد.

به گزارش صراط، کودکان بسیاری در نقاط مختلف دنیا هستند که از شرایط خاص رنج می برند این در حالی است که شاید آن ها سن کمی نیز نداشته باشند اما باز هم از شرایط خود آنچنان که باید راضی نیستند و همیشه باید تحت درمان های مختلف قرار داشته باشند

پسری بدون چشم

"مارا وانی جانگ" کودکی است که از بدو تولد بدون چشم بود. البته از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت. پدر و مادر این کودک که هر دو 26 ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی 16 ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.
 


پسر نارنجی

بدن لئون، پسر چهار ساله انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می‌شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. او به بیماری بسیار نادری به نام (hyper-beta carotenemia) مبتلاست که او را از خوردن هویج و هر میوه نارنجی رنگی محروم می‌کند. مادر لئون می‌گوید که برای نخستین بار و زمانی که پسرش تنها شش ماه داشت متوجه شرایط خاص کودک خود شده است.
 

کودکی که از گرما میمیرد

"فرد جیمز" کودک 3 ساله ای است که به خاطر ابتلا به یک بیماری ژنتیکی نادر، بدن او قادر به تبادل حرارت با محیط نیست و در واقع هیچگاه عرق نمی کند.  پدر و مادر این کودک مجبورند همیشه او را با استفاده از دستگاه ها خنک کننده، اسپری آب و تکه های یخ خنگ نگاه دارند، در غیر اینصورت احتمال مرگ کودک بر اثر بالارفتن زیاد دمای بدنش وجود دارد.
 

دختری که سنگ و خون میگرید

"صبوره" دختر بیست ساله یمنی  هنگام گریه کردن از چشمانش سنگ خارج شده و همراه با آن خون جاری می شود. همچنین به جای آب شور ، خون تعریق می کند. "صبوره فقیه" در مورد وضعیت خود می گوید: از شش ماه قبل و دقیقا بعد از ازدواجم و با بیهوشی روزانه به مدت 4 ساعت این قضیه شروع شد.
 

بعد از مدتی این بیهوشی ها تبدیل شد به  نفخ شدید در شکم  که او را شبیه زنان باردار در ماه های اخر می کرد. خانواده این دختر او را به بیمارستان برده و دکتر ها  بعد از آزمایش های گوناگون گفتند که حالت بدنی او کاملا عادی است و هیچ توضیحی برای اتفاقات افتاده نداشتند.

پسری که سالی 5 بار میمیرد

در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری 3 ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیفتد.قلب"آرون" 3ساله معمولا در هر حمله 7 دقیقه از کار می افتد و در این مدت اعضای خانواده وی که همگی برای کار با دستگاه شوک الکترونیکی آموزش دیدند وی را کمک می کنند. بیماری او که "سندرم مرگ ناگهانی" است در سه ماه گذشته باعث شده است تا قلب وی 3 مرتبه از کار بیفتد. پزشکان پیش بینی می کنند که احتمالا قلب این کودکان در هر سال 5 بار از کار خواهد افتاد.
 

دختر یک ساله با بدنی 80 ساله

وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن 80 ساله به نظر برسد. این دختر یک ساله که "یوکسین" نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام "کاتیس لاکسا" مبتلا است .
 

کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها 200 خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد