دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای عشق

دنیای عشق

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

دلم میخواد تو هم بخندی

 نایت اسکین

کمی بخندیم

تو این تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه.

من از همینجا به اون %۱ باکتری،

به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم..!

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ"ﻋﺰﯾﺰﻡ"!

ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ

ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

متن کامل نامه تبریک جمعی از هنر مندان شیرازی به اصغر فرهادی :
.
..
.
..
.
.
.
.
.
به نام خدا
آفرین

تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول وقسم می خوردیم جمعا نیایم مدرسه!

فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده.

یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!

یارو تو مترو داشت جوراب زنونه میفروخت،


بهم گفت: یه دونه بخر، گفتم: من مجردم، زن ندارم!


گفت: بخر بکش رو سرت برو دزدی!

   

جهــان سوم جـاییست کـــه به جای ایمــیل از واژه


پست الکتــرونیکـی


استفاده میشود کـه


هم پست


هم الکـــترونیک


انگــلیسـی است ... !!!

 

ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت ،

نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .

فک کنم سوتفاهم شده با خدا !!

 topnetha.jbartar.org

 

انرژی هسته اى ، تجـاوز ، نابودی 2012، زلزله ،سیل و...


هیچکدوم به اندازه ی 3تا میس کال دوست دخترت ترسناک نیست.......

این نیز بگذرد...


اما ای کاش از جای دیگری بگذرد و همش از روی ما نگذرد...

تا حالا دقت کردین:


پسرا 10 دقیقه آماده میشن 4 ساعت میرن بیرون


دخترا 4 ساعت آماده میشن 10 دقیقه میرن بیرون..!!

 

برای آب خنک خوردن احتیاجی به زندان رفتن نیست ،

فقط کافی است در یخچال را باز کنید

تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW 530 اومد بغلمون,


به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،

بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره..؟

ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو....!!

یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم...

اقایون حواسشون باشه......


اگه به یک دختر بگی وااااای چقدر خوشگل شدی امشب، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه


اما اگه بهش بگی چقدر زشت شدی، تا روزی که زندس یادش نمیره..

یارو داشته جلوپمپ بنزین سیگارمیکشیده یکی میرسه میگه وای جلوپمپ بنزین سیگارمیکشی؟!

یارو میگه بروبابا اینکه چیزی نیست من جلوبابام هم سیگارمیکشیم پمپ بنزین که عددی نیست

میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!!

فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ملت خاورمیانه رو می آفرید
کلید Caps Lock رو فشار داده بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
hajar چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:30 http://www.iranpaygah.com

سلام سایت خیلی خوبی داری ازمطالبش خوشم اومد تبادل لینک با وبلاگ ها را ایجادکرده .شما میتونی با تبادل لینک با ایران پایگاه آماربازدید خودتون چندبرابر کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد